Πέμπτη 13 Οκτωβρίου 2016

ΞΑΝΘΕ ΜΟΥ ΑΓΓΕΛΕ


   Είναι κάποιες στιγμές που αναρωτιέμαι αν όλα οφείλονται στην τύχη ή αν κάποια πράγματα ήταν απλά γραφτό να συμβούν. Εγώ είμαι σίγουρη πως ήταν γραφτό να γεννηθούμε την ίδια χρονολογία, να μένουμε δίπλα, να ανήκουμε στην ίδια οικογένεια. Ήταν γραφτό να είσαι ο φύλακας άγγελος μου. Λίγοι πιστεύουν σ'αυτά τα εξωπραγματικά, πανέμορφα, καλόκαρδα πλασματάκια, τα αγγελάκια. Ίσως γιατί δεν έχουν συναντήσει κάποιο σαν και εσένα.
   Αχώριστοι από μικροί ήμασταν και είμαστε ακόμα. Μεγαλώνοντας μαζί μάθαμε να προστατεύουμε ο ένας τον άλλον, να μοιραζόμαστε ακόμα και τα πιο κρυφά μας μυστικά. Δεν υπήρχε μέρα που να μην είμαστε μαζί, κάνοντας βλακείες, παίζοντας, γελώντας μέχρι να πονέσει η κοιλία μας, πειράζοντας ο ένας τον άλλον, ακόμα και μαλώνοντας. Έχουμε μαλώσει άπειρες φορές, αλλά πάντα τα ξεχνάγαμε όλα. Μα είναι δυνατόν εγώ να σου κρατήσω κακία;
  Σ'αγαπάω πάρα πολύ ξανθέ μου άγγελε. Χωρίς εσένα δεν θα ήμουν ποτέ αυτό που είμαι σήμερα και αυτό γιατί πάντα εσύ με ισορροπούσες, μου τράνταζες το μυαλό για να μην κάνω λάθη στη ζωή μου.
  Είσαι ξεχωριστός, είχες από μικρός μια ασυνήθιστη ωριμότητα, αλλά αυτό που σε έκανε πραγματικά να ξεχωρίζεις ήταν η καλή σου η καρδιά, τους κέρδιζες όλους με τον καλό σου χαρακτήρα, τα καταπράσινα μάτια σου έβγαζαν κάτι καθαρό, έβγαζαν την μαγεία της ψυχής σου, είσαι σπάνιος άνθρωπος.
   Σταυρούκο μου, είσαι ένα δώρο για έμενα και για όσους σε γνωρίζουν, δίνεις την καρδία σου απλόχερα σε όσους αγαπάς. Θα είμαι για πάντα δίπλα σου όποτε με χρειαστείς, στις καλές και στις άσχημες στιγμές. Όλα μαζί θα τα περνάμε, σαν μια γροθιά. Θα είσαι για πάντα ο φίλος, ο ξάδερφος και ο αδερφός μου, μα πάνω από όλα θα είσαι ο άγγελος μου!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου