Πέμπτη 13 Οκτωβρίου 2016

ΕΣΥ ΠΟΥ ΜΠΗΚΕΣ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ

  Όλες οι γυναίκες ψάχνουν έναν πρίγκιπα, που να δίνει την καρδιά του για εκείνες, να τις αγαπάει, να τις φροντίζει, να νοιάζεται για αυτές και να μοιράζεται και τις καλές και τις άσχημες στιγμές μαζί τους. Οι περισσότερες λένε πως δεν υπάρχει ο τέλειος άντρας, εγώ θα διαφωνήσω και αυτό γιατί σαν σπίθα μαγική ήρθε στην ζωή μου και τα έκανε όλα να δείχνουν πιο όμορφα. Κάπως έτσι ξεκινήσαμε το δικό μας ταξίδι, το ταξίδι που βλέπαμε ο ένας στα μάτια του άλλου. Μπορεί να μας χώριζαν πολλά χιλιόμετρα, αλλά αυτό ήταν μια μικρή λεπτομέρεια μπροστά σ'αυτό που ζούσαμε. 
  Από την αρχή ένοιωθα πως είναι μοναδικός, έχει κάτι ξεχωριστό που σπάνια βλέπει κανείς, αχ αυτό το ταλέντο που έχει να με κάνει να γελάω κάθε στιγμή που είμαι μαζί του, πόσο μου αρέσει να ξέρω ό,τι έχω κάποιον που μ'αγαπάει όσο τίποτα άλλο στον κόσμο, η αγάπη πόσο όμορφο συναίσθημα είναι! Είμαι τυχερή που σε έχω!
  Ποτέ δεν πίστευα ό,τι κάποιος τόσο εύκολα μπορεί να μπει στην καρδιά μου και όμως ο έρωτας ποτέ δεν ξέρεις πότε θα σου χτυπήσει την πόρτα. Ίσως όλες μας να αναζητούμε τον έρωτα παντού και να έχουμε στο μυαλό μας ψεύτικα πρότυπα αντρών, που ως συνήθως μας πλασάρει η τηλεόραση. Φίλες μου ας μην γελιόμαστε, αυτά όπως είπα είναι στο μυαλό μας. Στην πραγματικότητα τα πάντα σε βρίσκουν εκεί που δεν το περιμένεις, ανεξάρτητα πως είναι ο άλλος εμφανισιακά, μπορεί να είναι ο πρίγκιπας σου και να σε κερδίσει με κάποιον ξεχωριστό τρόπο. Ποτέ μην χάνετε την ελπίδα για τον αληθινό έρωτα, όλα είναι μέσα στην ζωή και όλα έρχονται με τον καιρό τους, αρκεί να έχουμε υπομονή.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου